محل تبلیغات شما

به گفته جف بزوس ، مدیرعامل آمازون ، "مشتری‌های ما تا زمانی که شخص دوم به آنها خدمات بهتری ارائه دهد ، به ما وفادار هستند. این برای ما بسیار انگیزه است. "1 به نظر می‌رسد که این انگیزه باعث آمازون می‌شود و آن را به بزرگترین خرده فروش آنلاین آنلاین تبدیل می‌کند. از زمان آغاز به کار در 1995 ، آمازون شیوه خرید مردم را مجدداً تعریف کرده است و سایر خرده فروشان را مجبور می‌کند تا به منظور حفظ رقابت و حفظ سهم خود از کیف پول ، در استراتژی‌های بازاریابی خود تجدید نظر کنند. در زیر ، ما به اهداف کلی آمازون ، برنامه‌های مربوط به سال 2019 شیرجه می‌زنیم - و آنچه که خرده فروشان مانند شما می‌توانند برای تقویت استراتژی‌های خود استفاده کنند.


اهداف و اهداف آمازون - و آنچه برای خرده فروشان معنی دارد
در نامه‌ای به سهامداران ، آمازون چهار اصل را راهنمایی می‌کند که شرکت را راهنمایی می‌کند: وسواس مشتری به جای تمرکز رقبا ، اشتیاق به اختراع ، تعهد به تعالی عملیاتی و تفکر بلند مدت. در هر دو مکان آنلاین و فیزیکی ، تمرکز بر انتخاب ، قیمت و راحتی است. یک کلید اصلی؟ آن‌ها به همان اندازه که بیش از اندازه روی مشتریان خود متمرکز هستند ، در مورد رقبا استرس ندارند.

سال گذشته ، استراتژی خرده‌فروشی آمازون با تملک آن توسط Whole Foods و جستجوی سراسر کشور برای ایجاد یک دفتر دوم تحت سلطه قرار گرفت - همه در حالی که همچنان بر افزایش مشتری خود با تجربیات خرید آنلاین و آفلاین تمرکز دارد. در اینجا مروری بر استراتژی آمازون در سال 2019 و آنچه که خرده فروشان می‌توانند بیاموزند ، آورده شده است.

کتابفروشی های آمازون
قالب فروشگاه کالاهای فیزیکی همچنان موفقیت آمیز برای آمازون است ، بدون درز ادغام خرید آفلاین با مزایای amazon.com. موجودی بر اساس داده‌های مشتری ، عادات خواندن و توصیه‌ها براساس مکان متفاوت است. علاوه بر کتاب‌ها ، دارای امتیازترین دستگاه‌ها ، بازی‌ها و اسباب بازی‌ها نیز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد تا از فروشگاه خود امتحان کنند. یکی دیگر از استراتژی‌های منحصر به فرد بازاریابی آمازون؟ هیچ قیمتی نمایش داده نمی‌شود درعوض ، خریداران از تلفن‌های خود یا کیوسک‌های درون فروشگاه برای بررسی قیمت استفاده می‌کنند ، علاوه بر این آمازون را قادر می‌سازد در مورد عادات مرور خریداران برای بهبود انتخاب محصول خود اطلاعات بیشتری کسب کند.


امکانات خرید از خواروبارفروشی‌های آمازون
آمازون استراتژی آزمون ، یادگیری و محوری خود را با گزینه‌های خرید و تحویل بقالی فروشی ادامه می‌دهد و معتقد است که فروش مواد غذایی به مشتری برای فروش آنها به همه چیز مهم است. از همه مهمتر برای آمازون ، این استراتژی بیشتر مارک آنها را در کارهای روزمره ما جای می‌دهد.

Amazon Go 
 اولین فروشگاه فیزیکی در نوع خود بدون صندوق دار یا خطوط پرداخت است که پس از آزمایش گسترده با کارمندان آمازون افتتاح شد و در حال حاضر دارای 10 فروشگاه در سه شهر است. فروشگاه با ارائه فوق العاده راحتی ، اقلام بقالی و غذاهای آماده را به فروش می‌رساند. با استفاده از فناوری پیشرفته ، موارد اسکن می‌شوند و هنگام ترک کالاهای خود ، حساب خریداران شارژ می‌شود.

عنصر آینده استراتژی تجاری آمازون شامل مکان‌های اضافی ، احتمالاً در فرودگاه‌ها است. فروشندگان دیگر ، از جمله Kroger و Walmart ، با دقت به تماشای خود می‌پردازند ، با این وجود بسیاری از افراد مشتاقانه روی این فناوری که به خریداران امکان خرید کالاها را بدون انتظار در یک خط پرداخت می‌دهد ، وارد بازار می‌شوند.

فروشگاه‌های عمده فروشی (whole foods)آمازون
خرید فروشگاه‌های عمده فروشی توسط آمازون، به این شرکت اجازه داده است تا در زمینه خدمات تحویل مواد غذایی آزمایش کند و تخفیف‌هایی را به خریداران Whole Foods که عضو Amazon Prime هستند و حتی فروش دستگاه‌های Amazon در داخل فروشگاه‌های Whole Foods ارائه می‌دهد ، ارائه دهد. برنامه‌های آینده خواستار فروشگاه‌های بزرگتر و بزرگتری با فضای بیشتر برای کالاهای بیشتر و خدمات وانت سفارش آنلاین است


فروشگاه‌های 4 ستاره و پاپ آپ آمازون
یکی از جدیدترین سرمایه گذاری‌های آجر و ملات آمازون ، آمازون 4 ستاره ، از مشتریان خود الهام گرفته است. فروشگاه‌ها اقلام دارای امتیاز 4 ستاره و بالاتر و همچنین آیتم‌های جدید و پرطرفدار را در amazon.com به فروش می‌رسانند. اعضای اصلی قیمت‌های ویژه دریافت می‌کنند ، و مشتریانی که عضو نخست وزیر نیستند می‌توانند برای یک روز آزمایشی 30 روزه ثبت نام کنند تا فوراً قیمت amazon.com را در فروشگاه دریافت کنند.مفهوم فروشگاه پاپ آپ آمازون چند سال پیش ایجاد شده است تا خریداران بتوانند وسایل تست و خرید دستگاه و خرید مشاوره از مشاوران آمازون را به خریداران ارائه دهند. این استراتژی به آمازون اجازه داده است تا در مکانهایی که مصرف کنندگان در حال خرید آن هستند ، قیمت آنلاین را با راحتی در فروشگاه ترکیب کند. اخیراً ، آمازون اعلام کرد قصد دارد همه فروشگاه‌های پاپ آپ موجود را ببندد. دلیل؟ اکنون آمازون توانایی ارتقاء فضا را در مکان‌های Whole Foods و Amazon Bookstore برای تبلیغ این دستگاه‌ها دارد.


حساب‌های بانکی با برند آمازون
طبق گزارش‌ها ، آمازون محصولی را در نظر گرفته است که برای مشتریان جوان و کسانی که حساب بانکی ندارند جذاب باشد. مشارکت با یک شرکت مالی برای ارائه خدمات مالی با مارک تجاری و محصولات در مقابل ایجاد خود ، ممکن است آمازون را قادر سازد که از مقررات سنگین جلوگیری کند. چه چیزی در مورد آمازون وجود دارد؟ یک استراتژی مانند این می‌تواند به غول خرده فروشی داده‌های با ارزشی حتی بیشتر در مورد درآمد و عادات خرید مشتریان بدهد.

پوشاک آمازون
آمازون در تلاش برای تبدیل شدن به بزرگترین فروشنده پوشاک در ایالات متحده ، مدل کسب و کار خود را برای آزمایش خدمات مشترک اشتراکی پوشاک و پوشیدن لباس‌های تفریحی خصوصی با برچسب در حال گسترش است. با توجه به فاکتور راحتی ، آن‌ها به دلیل انتخاب عظیم ، حمل و نقل رایگان دو روزه و سهولت بازده ، تعداد بیشتری از افراد را می‌پوشند که در آمازون برای پوشاک در آمازون خرید می‌کنند. برنامه‌های مربوط به پوشاک در آینده ممکن است شامل تجربه خرید تعاملی ، مغازه‌های پاپ آپ و اتاق‌های مناسب با نورپردازی تحت کنترل با الکسا باشد.

آمازون پرایم
مدیرعامل بزوس اخیراً اعلام كرد كه آمازون از 100 میلیون مشترك نخستین پرداخت شده فراتر رفته است. (این بیشتر از Costco است) در حالی که قیمت عضویت نخستین آمازون افزایش یافته است ، به نظر می‌رسد تمرکز بیشتر بر حفظ در مقابل کسب است. محصولات و خدمات اخیر اضافه شده به عضویت‌های Prime شامل کتاب‌های الکترونیکی رایگان ، ذخیره عکس ، موسیقی بدون آگهی ، تخفیف در Whole Foods و Amazon Key ، خدماتی است که امکان تحویل در خانه شما را فراهم می‌کند.


آماده سازی بازاریابی
خرده فروشانی که از یک رویکرد آزمون و یادگیری برای بهبود تجربه مشتری استفاده می‌کنند ، نه تنها اطلاعاتی را در مورد مشتریان خود کسب می‌کنند بلکه خود را برای موفقیت در محیط خرده فروشی همیشه در حال تغییر موقعیت می‌گیرند. اگر بودجه یا منابع پرسنلی نگرانی دارند ، برای مثال یک آزمایش واحد را در یک زمان کوچک شروع کنید.

به خاطر داشته باشید که برای ماندن در میدان رقابت کسب و کارآمازون، پیش از همه باید بدانید چه عواملی مشتریان را به خرید از آمازون ترغیب می‌کند. پس از آن باید به شناخت مشتری و نیازهای او بپردازید. با به دست آوردن اطلاعات لازم از مشتریان می‌توانید تجربه خرید بسیار خوشایندی را برای آنها رقم بزنید. 


منبع : https://ezzatkhah.com

4 تصمیمی که زندگی من را عوض کرد

چگونه آمازون دنیای صنعت را تغییر داد؟

استفاده آمازون از هواپیماهای بدون سرنشین برای تحویل سفارشات

، ,آمازون ,یک ,فروشگاه ,خریداران ,amazon ,را در ,whole foods ,در مورد ,، آمازون ,خرده فروشان

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها